tisdag 13 september 2011

Dåligt bemötande...

Beställde mina underkläder på en liten butik här i stan i april. Butiken har jag bara hört gott om och jag var ute i god tid, 6 månader innan jag verkligen behövde dem.

Tiden gick och jag frågade gång på gång när mina underkläder skulle dyka upp. I mitten av juli kom så bhn och strumpebandshållaren, men trosorna var inte med. De skulle komma i början av augusti. Efter semestern gick jag till butiken igen och frågade om de fått in mina trosor, de hade såklart inte kommit än, men i slutet av månaden skulle de absolut vara här.

Nu är det mitten av september och de har fortfarande inte dykt upp.
Jag var där idag efter jobbet. Jag talade helt enkelt om att nu behöver jag mina trosor, nästa onsdag. (då är det 1 månad tills vi åker.) Då började hon ringa runt direkt, tydligen hade trosorna varit slut på lagret i England ett tag, men de skulle förhoppningsvis skickas till butiken och vara min tillhanda på fredag. Men om kollade också om det fanns någon butik i Sverige som kunde skicka ett par. Men nej.

Det känns bra att ha gett henne en deadline. Ska det ta 5-6 månader från beställning? Var är servicekänslan?? Jag blir så trött. Har de inte kommit på måndag så går jag dit och hämtar de andra två delarna som jag har betalt för. Jag får helt enkelt köpa dem någon annanstans då.Jag vill inte bli en bridezilla, men nu börjar det kännas bråttom!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar