torsdag 9 september 2010

Temafärger, behövs det?

Temafärger är bra vid ett bröllop hemma, med inbjudningar/festprogram mm mm. Men vi som ska åka iväg och inte behöver några festprogram/vigelprogram eller dukning, kanke bara inbjudningar om vi vill ha en fest hemma efteråt. Behöver vi det?

Ja, det tycker jag. Känns kul att matcha skor, blommor och slips.

Jag funderade på att använda ett par skor som jag redan har hemma. De är i färgen bränd orange och jättesköna.

MLK funderar på en blå kostym, och jag trodde inte att de färgerna gick att kombinera. Men se så fint!

Från I do... Inspiration

Jag har redan börjat titta på blå samt andra orange skor. Jag tror på det här! Känns kul att det går att kombinera färgerna vi vill ha utan att vi behöver kompromissa.
Orange är perfekt till hösten också. Gifter vi oss i Central Park hoppas jag att träden strålar i olika färger! ♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar