onsdag 19 januari 2011

Make up

Jag använder inte speciellt mycket make up till vardags. Oftast ingenting alls, men om jag sminkar mig blir det en lite concealer, ljusögonskugga, kajal och mascara.

Jag kommer alltså att välja en naturlig make up på vår bröllopsdag, så att jag ser ut som mig själv. Jag vill inte känna mig för målad.

Naturligt och snyggt
 Superfint och naturligt. Det här gillar jag mycket. Skulle dock kunna tänka mig lite mer färg på ögonskuggan.

Too much för min bröllops make up - men snyggt till fest
 För mycket för mig på min bröllopsdag, men jag önskar att jag vågde vara såhär dramatisk till fest!

Sotiga ögon?
Åh, sotiga ögon är såå snyggt, när det är gjort på rätt sätt. Men till fest för min del.

Min frisör bokade sin kollega som är make up artist, så jag får allt testat samma dag.

Den dagen ska jag även ta mig till Stockholm för fotografering. ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar