lördag 22 januari 2011

Flor

Jag har redan funderat på brudkronor - nu är det dags för att kika på flor.
Innan jag vet helt säkert vad jag ska ha håller jag alla dörrar öppna. :-)


Jag gillar floret och blomman, men passar det min stil?

Likartat som det övre floret

Stilrent och enkelt utan något extra
Jag gillar det här floret också (nedan), med dubbla lager - det känns mer som min stil. Spännet passar kanske också bättre tillsammans med klänningen, men den där extra flärpen som blir bakom spännet gillar jag inte. Men det kanske går att fixa till?!

Tufft och något extra.

Det jag gillar mest med bilden nedan är hennes make up! Kanske ska ta med den här bilden till provsminkningen också.

Enkelt flor igen.

Mina favoriter såhär långt är flor nummer 1 och 4. Vad det blir för smycke i håret återstår att se, MLKs åsikt räknas också...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar