onsdag 5 januari 2011

Provuppsättning här i Sverige

Tid för provuppsättning av brudfrisyren och kolla av brudmake-upen är bokad.
21 september. Ja, jag är ute i god tid, men va sjutton - lika bra att få det gjort.



Kronprinsessan Victoria på Nobelfesten 2010 - Underbar uppsättning!

Knut med flätor - Lite för mycket tror jag.

Högre uppsättning än jag tänkt, men vackert


Något sånt här kanske?

Åh, vad jag gillar den här uppsättningen - men kanske inte som bruduppsättning

Snyggt, men kanske för stor knut för mig.

Samma typ som ovan, men med fläta!

Så enkelt och vackert! Gillar det mycket!

Snygg låg knut


Superfint med fjärilar i håret!
 Bästa Anna på Color ska fixa uppsättningen här i Sverige så jag kan ta foton att ha med mig i NYC.



4 kommentarer:

  1. Fina frisyrer!
    Jag har också tittat på frisyrer med flätor i, tex en flätkrans/Margaretafläta men vet inte om det passar som brudfrisyr just.

    SvaraRadera
  2. Svar: Haha jaa det skulle nog gå åt en hel del, men oj så fint det hade varit ;) Dock lät blivande maken inte så förtjust när jag föreslog att han kunde hänga upp dem ;)

    SvaraRadera
  3. Men oj så fina uppsättningar!
    Det är fint med något litet som smyckar frisyren blomma eller några pärlor. Jag tycker det är jättebra att du är ute i god tid och redan beställt tid för provuppstättning. Man har så himla mycket i huvudet så det är skönt att kunna bocka av lite saker.

    SvaraRadera
  4. Hej! Nu är vi äntligen tillbaka, hoppas du ni haft en fin jul och nyår! Vad kul att se att du redan kommit så pass långt som att boka tid för provuppsättningen, gud, jag har verkligen inte lika bra framförhållning som du har! Nobeluppsättningen och fjärde bilden tycker jag är hur fina som helst, speciellt med smyckesblomman! Kram!

    SvaraRadera