lördag 22 januari 2011

Mer blommor!

Jag har skrivit om blommor förut.
Jag som trodde att jag funnit "min" bukett. Nu är jag inte så säker längre.

Fina Kathleen skrev om sin favorit florist - som visar sig ligga i Brooklyn. Saipua gör underbart fina arrangemang.

Här är ett urval av deras underbara kreationer:


Underbart - tänk så fint det skulle bli med lite orange i. Favorit 1


Orange!


Fin helvit bukett, även om det inte är min stil.

Favorit 2, men med annan färgställning för mig.



Skirt rosa kanske kan vara något tillsammans med orange?

Underbara färger!

Favorit 3. Lite starkare färger bara.

En annan sammansättning som kanske passar bäst till hösten...

Ser ni, de använder ranunkler ofta. Min favoritblomma tillsammans med tupanen! Jag tror jag har fått en ny favoritflorist. ♥ Tack Kathleen!



1 kommentar:

  1. Hihi! Vad roligt att du gillar dem lika mycket som jag! Stor kram!

    SvaraRadera