torsdag 17 mars 2011

En Stockholmstur

Gårdagens fina men lite kalla tur till Stockholm resulterade i att jag istort sett har bestämt mig vilka underkläder jag ska ha på vår stora dag.
De känns verkligen som jag, men jag kunde inte ta beslutet att köpa dem direkt. De kommer från Fauve.
Jag ska kolla på en butik till innan jag beställer dem. Tror att jag kan hitta dem billigare på nätet än på butiken där jag var och provade igår.



Sedan provade MLK många kostymer. Jag tror vi har sorterat ner alternativen till två. Båda mörkblå. En Zegna och en från Lund & Lund. Jag tog flera foton som MLK ska kika på innan han bestämmer sig helt.
MLK är så stillig i mörkblått och passar mycket mycket bättre i det än i svart!

Sen är frågan om det blir en lekfull orange slips eller en klassisk mörkblå.




3 kommentarer:

  1. Vad kul att det gick bra! Jag tycker också att det är finast med mörkblå kostymer, Mr Fox ska ha det han med!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Ja, jag har beställt underkläderna från en liten butik här i stan. Tror det kommer bli bra med service osv.

    Känns toppen att kunna bocka av fler saker på listan.

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Visst är det skönt! Jag skrev på och betalade första fakturan idag - yikes!

    SvaraRadera