onsdag 2 mars 2011

seriously, one more dress, but blue?!

Jag såg en bild på en helt underbar brudklänning, också i 50-tals stil.


Zambra från Nova d'Art
Visst är den fantastisk?

Zambria bakifrån



Så nu funderar jag på att sy upp den i marinblått. Då kan jag ha den till fest och använda den kvällen innan bröllopet när vi ska ut och äta allihopa som följer med oss.

Jag vet, kanske är det lite to much att låta sy upp den... men jag skulle verkligen vilja ha den!


Zambria igen


 Jag älskar fortfarande min Justin Alexander-klänning och skulle aldrig byta ut den eftersom jag känner mig som en prinsessa i den, men den skulle kunna få sällskap av en 50-talsklänning till i resegarderoben. ;-)



6 kommentarer:

  1. Wow vad fin, älskar ryggen! Sinnesjukt söt!

    SvaraRadera
  2. Ja, eller hur! Tror inte jag kan låta bli att sy upp den. Vad tror du om marinblått?

    Kram

    SvaraRadera
  3. Marinblått tror jag blir jättebra, tar bort "brudkänslan" men känns fortfarande väldigt välklätt och speciellt! Jag säger do it! :D

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Du förresten - kolla din mail! Jag har skickat något speciellt dit!

    Kram

    SvaraRadera
  5. Fantastisk klänning! Helt underbar, denna sku ja lätt kunna gifta mej i!

    SvaraRadera
  6. Eller hur! Jag komemr nog beställa den i mörkblått. :-)

    SvaraRadera