söndag 28 november 2010

Fotografering

Det finns många duktiga fotografer i NYC. Jag gillar t.ex. dessa fotografers bilder:
Michael Skoglund
Jenny Hammar
Pontus Höök
Maria Melin
Dave Cross

Vi har kontaktat Michael och Jenny för kostnadsförslag, frågan är, ska jag kontakta några till?
Jag funderar på Maria och Dave. Skönt att veta på ett ungefär vad fotografen kommer kosta.

Här är en bild som jag gillar massor. Funderar på om jag kan få till något liknande. Undrar om det går att ordna heliumfyllda ballonger på vår stora dag?


Härlig bild med ballonger i stadsmiljö.

´


5 kommentarer:

  1. Hej hej!

    har följt dig ett tag men inte kommit mig för att kommentera förrän nu! Jag bloggar också om vårt bröllop och håller, precis som du, på att sondera fotograf-terrängen. Det är inte helt lätt men måste bara säga att jag tycker Jenny Hammar är otroligt duktig! Hon är ju med i "Weddingphotographers" nätverket, kommer nog själv att välja någon av tjejerna därifrån. Antar att du redan sett det men här är länken annars: http://www.weddingphotographers.se/

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Har du fått något svar från Jenny? Vi har bokat Maria.

    SvaraRadera
  3. Tyvärr har jag inte fått något svar än. Men jag hoppas på det. Däremot har jag fått svar från Michael Skoglund och Pontus Höök. Hur verkar Maria?

    SvaraRadera
  4. Förresten, att fixa helium ballonger i NYC är inga problem alls!

    Genom jobbet var jag inblandad i en fest som företaget jag jobbar på ordnade och då beställde vi massor med ballonger genom en sida som heter Balloon Planet. Balloon bouquet delivery tror jag att de kallade det. Bara att beställa latex ballonger i valfria färger!

    SvaraRadera
  5. Tack för tipset! Ska genast kollas upp! :-D

    SvaraRadera