måndag 15 november 2010

Mammas veto.

Mamma har sett min drömklänning.

Drömklänning från Justin Alexander

Hon gillar den också. Så jag bestämde mig för att visa de påtänkta skorna i orange läder. Supersköna med lagom klack. Jag gillar twisten med färgglada skor också.

De dissades totalt.

Om jag ska köpa en sån fin klänning ska skorna minsann vara vita. Punkt. 

Så jag har börjat titta runt efter vita skor - får se om jag hittar några som jag gillar. Att shoppa skor är ju inget jag säger nej till... Sista ordet är inte sagt i denna sak. :-)

Här är några exempel på skor som jag skulle kunna tänka mig.
Problemet är bara att de flesta har sån hög klack.

Shiraz från Else shoes




Party Girl från Else Shoes



Cymbeline från Hassall

Flora från Hassall

Jag får väl ha en riktigt färgglad brudbukett istället...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar