tisdag 16 november 2010

Frisyren, då?

Det här med hår och frisyr på bröllopsdagen är svårt, trots att jag i stora drag vet hur jag vill ha det.
En enkel lågknut, kanske sned på ena sidan. Gärna med en eller två flätor i frisyren. Jag ♥ flätor.

Jag gillar den mjuka romantiska känslan i den första frisyren. Kanske går det att trolla in en fläta också.

Romantisk frisyr utan fläta dock.


Jag gillar det enkla i Jessica Albas frisyr.

Jessica Albas fina frisyr.

Kanske kan en enkel knut med fläta vara ett alternativ. Men jag skulle nog hellre vilja ha något lite mer speciellt.


En knut med fläta.

En sista inspirationsbild för denna gång. Tänk hur små flätor kan liva upp en frisyr!

Små nästan osynliga flätor, himla fint.

Jag hoppas att jag tillsammans med min fina frisör här i Västerås kan hitta den perfekta frisyren för mig. Hon kommer att göra en provuppsättning som jag sen kan fotografera och ta med mig bilderna till NYC.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar