tisdag 7 december 2010

Ett litet missöde...

Jaha, vad gör jag nu?

En ur personalen från butiken där jag beställt min klänning ringde nyss.

Klänningen går inte att beställa längre. När jag provade den första gången fick jag vet att det var en utgående modell, men om jag beställde den innan årsskiftet så skulle allt vara frid och fröjd.

Nu visar det sig att deras årsskifte är i oktober varje år, för de olika årsmodellerna.

Jag kan köpa den klänningen som jag provade med 20% rabatt, eller så kan jag strunta i det och köpa någon annan.

Det känns som jag inte vet riktigt hur jag ska göra. Fick jag precis en andra chans att hitta en riktig vintageklänning?

Jag är kluven just nu. Jag måste fundera ett slag så att jag gör rätt.

Kanske ska jag åka till Stockholm så fort som möjligt och titta in på Saker och Ting. Hmm.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar