fredag 3 december 2010

Ivoryfärgade skor

Jag provade två par skor tillsammans med klänningen när jag beställde den.

Först provade jag modellen Heather från Rainbow. De passade perfekt och de har dessutom ett strass-spänne som matchar spännet på klänningen.

De utgår efter detta år. Så det gäller att jag bestämmer mig snabbt.

Modell Heather från rainbow tillsammans med min klänning


Modell Heather från rainbow

Nästa par att provas var Marina från Menbur. Jag gillade dem, men de var väldigt höga och storleken var lite konstig, 39:an var för stor och 38:an var liten.

Skor med platå



Modellen Marina från Menbur tillsammans min klänning


Modell Marina från Menbur


Jag har inte bestämt mig än. Måste prova några fler modeller tror jag. Men jag måste ge mamma lite rätt. Det var riktigt snyggt med ivoryfärgade skor.
















2 kommentarer:

  1. Jag tycker första paret är snyggare :)

    SvaraRadera
  2. Det lutar åt att jag köper de första paret.
    Lite fundering gjorde susen!

    SvaraRadera