söndag 12 december 2010

Mitt hjärtas Födelsedag!

Igår firade vi MLK. Grattis min älskling!

Han fyllde år och dagen började med paket på sängen och frukost bestående av hjärtformade plättar med sylt och grädde.
MLK ♥ pannkakor/plättar/våfflor

Hans paket från mig innehöll

Set med borste, rakhyvel och ställning



Rakcream

Signerad kokbok av Bo Hagström

Massageolja i form av ett ljus
Av mina föräldrar har han fått ett presentkort från Tailorstore. Det blev mycket välkommet.

Ett par marinblåa Dockers Slim fit och ett presentkort på en show med Henrik Schyffert och Fredrik Lindström fanns också i paketen.

Vi bjöd på en annorlunda tårta, recept från Italien.


1 kommentar:

  1. Kul med födelsedag! Vi ska också se Henrik Schyffert och Fredrik Lindströms show, bokade för flera månader sedan. Tror den kommer vara så rolig, jag såg Schyffert med jobbet för ett par år sedan och det var sinnessjukt redan då!

    Kram!

    SvaraRadera