fredag 10 december 2010

Ordningen återställd - klänning i garderoben.

Yes! Nu hänger den i garderoben!

Jag kunde inte släppa tanken på min drömklänning!
Dessutom följde de matchande skorna, Heather från Rainbow Club med hem.

-----------------------------------

Jag provade några på Saker & Ting, men det kändes inte lika rätt som drömklänningen!

Saker & Ting är en liten guldgruva. Jag ska definitivt gå dit flera gånger. Jag provade en röd 50-talsklänning i festsnitt som satt som gjuten på mig - men jag kunde inte motivera ett köp, så den fick hänga kvar.

Nästa gång ska jag vara beredd med några slantar. :-)




2 kommentarer:

  1. Gud vad kul! Du är ju så otroligt fin i den den där klänningen, såklart att du ska ha den! Har man väl hittat en drömklänning så är det nog svårt att släppa den. Heather skorna, vad det de som hade knäppet eller de med den höga klacken?

    Kram!

    SvaraRadera